4 жовтня 2021 р.

Життєві мудрості

НіЧого в житті не буває випадкового. НіКого в житті не буває випадкого. НіЩо у житті не відбувається без уроків, які важливо знати. Ніщо і ніхто... 

Притчі

 Я ніс тебе на руках

     Одного християнина-аскета після довгих років, проведених у пустелі, почав долати відчай. Йому здалося, що його подвиги, труди, зречення від світу Гоподом не прийняті. Хвороби підступили стіною. І коли остання краплина терпіння обірвалася, він гірко взмолився до Бога.

    Раптом він побачив перед собою дві пари слідів. Христинин зрозумів, що це його життєва дорога. Одна пара слідів - його, друга - Божа. Сліди йшли поруч. І тільки на тих етапах життя, коли йому було невимовно важко, залишалась одна пара слідів.

     Чоловік став нарікати:

      - Бач, Господи, коли мені було легко, Ти був поруч. А коли скорботи і хвороби підступили до мене, Ти залишив мене на самоті. Я йшов один.

     І у відповідь почув лагідні слова:

     - Сину! Це залищилася Моя пара слідів. Я ніс тебе на руках.



Немає коментарів:

Дописати коментар